باشگاه مشتریان
قوانین و ضوابط امور مشتریان
امور مشتریان با هدف ارائه خدمات ویژه به مراجعین و تمامی شعب برند بازلی ایجاد شده است.
هرگونه تغییر در قوانین و مقررات باشگاه در اختیار شرکت بازلی بوده و پس از اعلام قوانین جدید یا تغییر قوانین قبلی، قابل اجرا خواهد بود. بر این اساس تنها مرجع اطلاع رسانی رسمی تغییر یاد شده، بخش قوانین باشگاه در وب سایت bazzelli.ir میباشد.
استفاده از وب سایت بازلی و ایجاد حساب کاربری در وب سایت توسط کاربر، به منزله اطلاع و پذیرش قوانین، مقررات و شرایط استفاده از خدمات پس از فروش می باشد.
ارتباط با برند بازلی
تمام ارتباطات برند بازلی با مشتریان از طریق شمارههای زیر انجام میشود. هرگونه اطلاعرسانی از طریق شمارههای دیگر، غیررسمی و فاقد اعتبار است. در صورت مشاهده چنین مواردی، لطفاً با واحد امور مشتریان تماس بگیرید.
شماره تماس واحد امور مشتریان (CRM): 021-46826599
شماره تماس واحد فروش (B2Bو B2C): 021-46885070
سامانه پیامکی تبلیغاتی و اطلاع رسانی: 3000588316
قواعد پردازش، ثبت و مرجوع محصولات
- خرید اینترنتی: در خریدهای اینترنتی (از طریق اینستاگرام و وبسایت)، پرداخت فقط به صورت آنلاین و به نام مسعود بیگدلی امکانپذیر است. پرداخت در محل وجود ندارد.
- تغییر سفارش: پس از نهایی شدن سفارش، امکان اضافه کردن محصول جدید، یا تغییر و لغو سفارش وجود ندارد.
- سبد خرید: اضافه کردن محصولات به سبد خرید، به معنای رزرو کالا نیست. تا قبل از نهایی شدن سفارش و پرداخت، هرگونه تغییر در قیمت و موجودی کالاهای سبد خرید اعمال خواهد شد. برای خرید قطعی، توصیه میشود سفارش خود را هرچه سریعتر نهایی کنید.
- کد سفارش: دریافت کد سفارش، به معنای ثبت و نهایی شدن سفارش است. در صورت عدم دریافت کد، با واحد امور مشتریان تماس بگیرید.
- ساعت کاری واحد امور مشتریان: شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۸:۳۰ الی ۱۸:۰۰
هزینه ارسال سفارشات
ارسال سفارشات در برند بازلی از طریق پیک و یا تیپاکس صورت گرفته و برای تمامی مشتریان رایگان خواهد بود.
شرایط مرجوعی و تعویض کالا
- تعویض کالا: پس از ثبت خرید، فقط تعویض کالا (در صورت وجود شرایط) امکانپذیر است. مرجوعی فقط در صورت وجود نقص در کالا انجام میشود.
- کنترل کیفیت: با توجه به سیستم کنترل کیفیت قوی بازلی (QC)، احتمال بروز خطا و نقص تولید بسیار پایین است؛ اما در صورت وجود هرگونه مشکل، محصول مرجوع میشود.
- بررسی کالا: تحویل کالا از مشتری، فقط برای بررسی کارشناسان است و هیچ تعهدی برای مرجوعی قطعی ایجاد نمیکند.
- عودت وجه: در صورت تایید مرجوعی، پس از ارسال کالا به کارخانه و تایید کارشناسان، عودت وجه ظرف یک هفته انجام میشود. وجه فقط به شماره کارت ثبت شده در حساب کاربری واریز میشود.
- عدم تایید مرجوعی: در صورت عدم تایید مرجوعی، کارشناسان واحد امور مشتریان با شما تماس میگیرند و دلیل رد درخواست را توضیح میدهند. سپس محصول مجدداً برای شما ارسال خواهد شد.
- ضمانت تعویض (۱۵ روز): تمامی محصولات، در صورت عدم تطابق با اطلاعات سایت، درخواست تغییر رنگ و سایز و … تا ۱۵ روز پس از خرید، ضمانت تعویض دارند. شرایط اصلی تعویض شامل: عدم استفاده از محصول، عدم جداشدن اتیکت، عدم تغییر خیاطی، کامل بودن متعلقات، نداشتن بوی عطر، و در مورد کفشها، سالم و تمیز بودن کفی و عدم چین و تا خوردگی است.
- تعویض ست: در صورت خرید ست، امکان تعویض بخشی از آن وجود ندارد و کل ست تعویض میشود. (مثال: تعویض شلوار در ست کت و شلوار)
خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش به مجموعه خدماتی اطلاق میشود که پس از خرید یک کالا یا خدمت به مشتری ارائه میشود. این خدمات در برند بازلی به منظور اطمینان از رضایت مشتری و حفظ ارتباط با او درنظرگرفته شدهاند. بخشی از خدمات پس از فروش تحت عنوان گارانتی در برند بازلی عرضه می گردد.
تضمین کیفیت کالا (گارانتی)
گارانتی به معنای تضمین کیفیت و عملکرد کالا توسط تولیدکننده یا فروشنده است. گارانتی معمولاً شامل شرایط و محدودیتهایی است که مشخص میکند در چه شرایطی مشتری میتواند از خدمات گارانتی بهرهمند شود. مواردی که تحت پوشش گارانتی قرار میگیرند عبارتند از:
خدمات تعمیر: انجام تعمیرات لازم در صورت بروز مشکل در محصول.
نقصهای تولیدی: پوشش نقصها و مشکلاتی که به دلیل خطای تولید رخ میدهند.
تمامی محصولات چرمی بازلی از زمان ثبت فاکتور به مدت 6 ماه و کاپشن های چرم بازلی تا 2 سال دارای گارانتی بوده و در صورت رعایت اصول نگهداری و تایید کارشناسان مربوطه اجرای تمامی اصلاحات، بر عهده شرکت BAZZELLI می باشد.
آسیب دیدگی کالا بر اثر ضربه، خراشیدگی و یا آب شویی بر خلاف قواعد شستشوی کالا شامل گارانتی نخواهد بود.
تبصره: مشتری میتواند درخواست تعمیرات محصولی که شامل گارانتی نمی شود را از شرکت داشته باشد و در صورت وجود مواد اولیه و امکان پذیر بودن، درخواست ایشان انجام شده و اجرای اصلاحات شامل هزینه خواهد بود.
انجام هرگونه اصلاحات خیاطی غیراستاندارد که در خارج از فروشگاه های BAZZELLI انجام شده است و یا درخواست تغییر سایز کلی مشتری مشمول خدمات پس از فروش کالا نخواهد شد.
مدت زمان تعمیر: مدت زمان تقریبی تعمیر پس از هماهنگی با کارخانه به صورت پیامکی و تماس تلفنی به مشتری اطلاع داده میشود.
باشگاه مشتریان (CUSTOMER CLUB)
باشگاه مشتریان برند بازلی ضمن قدردانی از همراهی شما، با راه اندازی سیستم امتیاز و اعتباردهی، زمینه ای را فراهم ساخته تا شما بتوانید تجربه خرید متمایزی در این برند داشته باشید.
رده بندی باشگاه مشتریان بازلی بر اساس میزان خرید مشتریان و به صورت هوشمند با قابلیت شارژ و افزایش، در 5 سطح عمومی، برنز، نقره ای، طلایی و الماس، جهت دریافت مجموعه ای از خدمات از فروشگاه های بازلی می باشد.
BAZZELLI Point (امتیاز بازلی)
این امتیاز قابل خرید و فروش نبوده و صرفاً با ثبت فاکتور خرید ایجادشده و منجر به ارتقاء به سطوح بالاتر در باشگاه مشتریان می گردد.
امتیازات بازلی به صورت یک ساله تعریف شده است که این بدین معناست: تمامی امتیازهای کسب شده در مدت یک سال باهم ادغام می شوند و در صورتیکه مشترکین نتوانند تا شروع سال شمسی (یکم فروردین هر سال) از این امتیاز و اعتبار استفاده نمایند، تمامی امتیاز های کسب شده باطل خواهد شد.
لازم به ذکر است در زمان حراج و یا خرید با بن های تخفیف و کارت هدیه، هیچ نوع امتیازی به حساب کاربری شما افزوده نخواهد شد.
CREDIT (اعتبار)
مشتریان بازلی به ازای هر یک امتیاز با توجه به سطح خود اعتبار مبلغی دریافت می کنند و می توانند از آن در خرید بعدی استفاده نمایند.
به صورت کلی شما به ازای هر 200,000 تومان خرید یک امتیاز دریافت می کنید.
دسته عمومی: در این سطح امتیاز های کسب شده اعتبار مبلغی ندارند.
دسته برنز: در سطح برنز هر 200,000 تومان خرید معادل یک امتیاز و مساوی 8,000 تومان اعتبار مبلغی است.
دسته نقره ای: در سطح نقره ای هر 200,000 تومان خرید معادل یک امتیاز و مساوی با 12,000 تومان اعتبار مبلغی است.
دسته طلایی: در سطح طلایی هر 200,000 تومان یک امتیاز و مساوی با 16,000 تومان اعتبار مبلغی است.
دسته الماس: در سطح الماس هر 200,000 تومان یک امتیاز و مساوی با 20,000 تومان اعتبار مبلغی است.
اعتبار مبلغی | رده بندی | بازه امتیاز |
0 | عمومی | 100_0 |
8،000 تومان | برنز | 250_101 |
12,000 تومان | نقره ای | 350_251 |
16,000 تومان | طلایی | 500_351 |
20,000 تومان | الماس | بالاتر از 500 |
شایان ذکر است این اختصاص اعتبار به صورت پلکانی محاسبه خواهد شد.
عضویت در باشگاه مشتریان بازلی
تمامی مشتریانی که خرید بالاتر از 20 میلیون تومان داشته باشند به صورت خودکار وارد باشگاه مشتریان بازلی خواهند شد.
توجه فرمایید با توجه به این موضوع که استفاده از اعتبار و طلب ثبت شده در کیف پول دیجیتال بازلی مشتریان، از طریق کد ارسال شده به شماره تماس ثبت شده در فاکتور کاربر صورت می پذیرد، از ارایه شماره های متفاوت و یا شماره ای که در دسترس شما نمی باشد جداً خودداری فرمایید.
در صورت درخواست اصلاح اطلاعات حساب کاربری کیف پول دیجیتال خود، می توانید درخواست خود را از طریق شعب بازلی و یا واحد امور مشتریان پیگیری نمایید.
باشگاه مشتریان بازلی همواره معتقد به حفاظت از حریم خصوصی اعضای خود است.
قوانین و ضوابط باشگاه مشتریان بازلی
امتیازات و اعتبارات کسب شده توسط اعضای باشگاه برای هر فرد، قابل انتقال به سایر افراد نمی باشد.
امتیازات اختصاص داده شده به کاربران باشگاه مشتریان BAZZELLI هیچ ارزش نقدی و ریالی نداشته و اعضای باشگاه نمی توانند مطالبه و ادعای قانونی برای دریافت وجه نقد در ازای امتیاز خود داشته باشند.
در بازه زمانی تخفیف و حراج های بازلی، باشگاه مشتریان غیرفعال خواهد بود. این بدین معناست که در این بازه زمانی خرید شما هیچ گونه اعتبار مبلغی دریافت نخواهد کرد و امکان استفاده از اعتبار در تخفیفات وجود ندارد.
انتقال اعتبار ، امتیاز، طلب به غیر امکان پذیر نمی باشد.