بازلی در ششمین نمایشگاه ایران ریتیل شو

حضور بازلی در نمایشگاه ایران ریتیل شو، بخشی از استراتژی بلندمدت این شرکت برای نفوذ بیشتر در بازار ایران است. با توجه به پتانسیل بالای بازار مد و پوشاک ایران، بازلی قصد دارد با ارائه محصولات با کیفیت و ارائه‌ی تجربه‌ی  شایسته‌ی مشتریان، سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهد. حضور در نمایشگاه‌های تخصصی مانند ایران ریتیل شو، یکی از راهکارهای موثر برای معرفی برند و ایجاد ارتباط با مشتریان ایرانی است.

این ششمین سال است که این نمایشگاه توسط تجارت طلایی در حال برگزاریست٬ هدف اصلی آن ایجاد هم افزایی در صنعت ریتیل ایران است. از این روی همه ساله‌‌ها صدها سازمان در تمام بخش‌‌‌های مرتبط به صنعت ریتیل ایران از نرم افزار‌‌های پشتیبانی تا الزامات توسعه‌و چیدمان برند در این نمایشگاه شرکت می کنند تا ریتیل ایران را یکپارچه ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید