استایل بهاری

فصل بهار زمانی است که طبیعت دوباره زندگی را از سر می‌گیرد و رنگ و انرژی جدیدی به محیط اطراف می‌بخشد. این فصل می‌تواند زمان مناسبی برای تغییر استایل و پوشیدن لباس‌های تازه و جذاب در نظر گرفته شود.

در دنیای استایل و خلاقیت هیچ محدودیتی وجود ندارد اما هر استایلی مشخصه‌های خاص خودش را دارد.

استایل‌های بهاری مردانه معمولا شامل لباس‌های سبک، رنگارنگ و مناسب آب‌و‌هوای بهار است که با طرح‌ها و رنگ‌های شاداب و تنوع در استفاده از اکسسوری‌ها توصیف می‌شود.

در ادامه انواع استایل‌های بهاری را برای شما دوستداران مد و استایل آورده‌ایم؛

  • استایل کژوال:

استایل کژوال در بهار از محبوبیت بالایی برخوردار است. در روزهای گرم بهاری، با استفاده از تی‌شرت‌هایی با طرح‌های خاص، شلوار‌هایی از جنس جین و کتان و کفش‌های کژوال می‌توانید یک استایل شیک ایجاد کنید. می‌توانید با انتخاب رنگ‌های زنده و طرح‌های شاد در لباس‌هایتان‌ جذابیت بیشتری به استایل خود بدهید.

  • استایل اسمارت کژوال یا نیمه رسمی:

استایل اسمارت کژوال یا نیمه رسمی یک ترکیب زیبا و راحت از لباس‌های رسمی و کژوال است که می‌تواند در بهار بسیار شیک و مناسب باشد. اگر می‌خواهید در محیطی رسمی‌تر استایل کنید، می‌توانید از یک پیراهن رسمی با شلوار‌های کژوال استفاده کنید. برای استایل کمی شاداب‌تر، از پیراهن‌ها با طرح‌های رنگارنگ و یا رویه هایی با جزئیات جذاب استفاده کنید.

مهم‌ترین نکته این است که با ترکیب لباس‌ها و اکسسوری‌ها به سبک شخصی خودتان، استایل اسمارت کژوال خود را ایحاد کنید و با اعتماد به نفس به استقبال روز‌های بهاری بروید.

  • استایل پاستلی:

استایل پاستلی یک استایل رنگی و چشم‌نواز است که شامل رنگ‌های ملایم و کمرنگ مانند صورتی روشن، آبی آسمانی، زعفرانی، گلبهی و سبز روشن می‌باشد.

این استایل اغلب بازتابی از طبیعت دارد و احساسی مملو از آرامش و شادابی را به ارمغان می‌آورد.

از آنجایی که در فصل بهار معمولا فعالیت در فضای باز بیشتر می‌شود و استفاده از لباس‌های اسپرت مانند تی‌شرت‌‌های ورزشی، شلوار‌های ورزشی و کفش‌های اسپرت، در استایل بهاری مردانه بسیار محبوب است. بهره‌گیری از رنگ‌های پاستلی در استایل‌های ورزشی، استایل شما را جذاب‌تر می‌کند.

  • استایل هاوایی:

در فصل‌های گرم سال، استفاده از رنگ‌های شاد و زنده و طرح‌هایی الهام گرفته از طبیعت در لباس‌ها بسیار متداول است. استایل هاوایی یکی از معروف‌ترین این استایل‌هاست که الهام گرفته از فرهنگ و محیط زیبای جزیره‌ی هاوایی است. این استایل شامل لباس‌های آزاد و راحت، رنگارنگ و پارچه‌های طبیعی می‌شود.

استفاده از لباس‌ها و جزئیات بومی در استایل بهاری می‌تواند جذاب و گیرا باشد. مثلا برای خلق چنین استایلی می توانید از پیراهن‌های نقش‌دار یا کلاه‌های حصیری استفاده کنید. همچنین استفاده از اکسسوری هایی الهام گرفته از طبیعت و چوبی می‌تواند این استایل را تکمیل کند.

نکته‌ی مهم در به‌ کار‌ بردن این استایل رعایت تناسب است، یعنی اگر از پیراهن هاوایی استفاده می‌کنید بهتر است بقیه‌ی آیتم‌های استایل شما ساده و از رنگ‌های خنثی باشد.

  • استایل بوهو:

استایل بوهو یا بوهمی استایلی که به طبیعت و آرامش اشاره می‌کند. این استایل با آیتم‌های هنری، آزاد و راحتی که دارد به استایل بهاری شما ظرافت می‌بخشد.

این سبک استایل معمولا شامل پارچه‌هایی طبیعی مانند پنبه، کتان، لینن و گیپور است و از طرح و نقوش بومی، گل، برگ و عناصر طبیعی نشات میگیرد.

استفاده از جزئیات و اکسسوری‌های متنوع نقش مهمی در استایل بوهو دارد.

  • استایل رسمی و کلاسیک:

برای مناسبت‌ها و رویداد‌های خاص بهاری، می‌توانید از کت و شلوار‌هایی با پارچه‌هایی سبک مثل لینن و نخ به رنگ‌هایی طبیعی و خنثی مثل کرم، بژ و طوسی بهره بگیرید.

این استایل را با استفاده از کفش، کیف و کمربند چرمی و جزئیاتی مانند کراوات و یا دستبندها تکمیل کنید.

  • استایل مونوکروم:

استایل مونوکروم استایلی‌‎است که در آن رنگ‌های زیادی وجود ندارد و بر اساس یک رنگ اصلی و تنالیته‌های مختلف آن، طراحی می‌شود. این استایل در فصل بهار می‌تواند با استفاده از رنگ‌های روشن و ترکیباتی از سفید، خاکستری، بژ و رنگ‌های خنثی ایجاد شود.

 

با توجه به اینکه در فصل بهار آب‌و‌هوا متغیر است، استایل لایه‌ای بسیار محبوب و کاربردی است شما می‌توانید هر کدام از استایل‌های ذکر شده را به‌صورت لایه‌ای بپوشید.

استفاده از لایه‌های متفاوت این امکان را به شما می‌دهد تا با ترکیب پیراهن‌ها، سویشرت‌ها و ژاکت‌ها، استایل‌هایی متنوع و منحصر‌به‌فرد ایجاد کنید

نکته‌ی بسیار مهم در انتخاب استایل این است که در ابتدا به راحتی و اعتماد به نفس خود بپردازید و استایلی را که می‌پسندید انتخاب کنید.

با توجه به موارد فوق، شما می‌توانید استایل بهاری خود را شخصی سازی کنید و با انتخاب مناسب لباس‌ها و اضافه کردن اکسسوری‌های مرتبط، ظاهری مدرن، خوشتیپ و زیبا خلق کنید.