قوانین و مقررات

تمامی محصولات چرم بازلی از زمان ثبت فاکتور به مدت ۶ ماه و کاپشن‌های چرم بازلی تا دو سال دارای گارانتی بودهصورت رعایت اصول نگهداری و تایید کارشناسان مربوطه اجرای تمام اصلاحات بر عهده شرکت بازلی می‌باشد

آسیب دیدگی کالا بر اثر ضربه خراشیدگی و یا آبشویی برخلاف قواعد شستشوی کالا شامل گارانتی نخواهد بود

تبصره: شما مشتریان گرامی می‌توانید درخواست تعمیرات محصولاتی که شامل گارانتی نمی‌شود را از شرکت داشته باشیدو در صورت وجود مواد اولیه و امکانپذیر بودن ،درخواست مشتریانجام شده اجرای اصلاحات شامل هزینه خواهد بود.

همچنین انجام هرگونه اصلاحات خیاطی غیر استاندارد که در خارج از فروشگاه‌های بازلی انجام شده است و یا درخواست تغییر سایز کلی مشتری مشمول خدمات پس از فروش کالا نخواهد شد.

شرایط و سیاست های خدمات پس از فروش

در صورتی که نیاز به تعویض یا تعمیر محصول وجود داشته باشد ممکن است نیاز به ارسال محصول به واحد امور مشتریان باشد.

  • تعویض کالا: تعویض کالا در بازه زمانی مرجویی امکان‌پذیر است اما خارج از بازه زمانی تعویض تنها در صورت عدم کیفیت کالا و وجود نقص فنی ممکن است.
  • مهلت تعویض کالا: مدت زمانی که مشتری می‌تواند کالا را بازگرداند معمولا بین ۱۵ تا ۳۰ روز پس از خرید است.
  • وضعیت کالا:جهت تعویض کالا الزامی است کالا استفاده نشده باشد و هیچگونه ادیتی روی آن انجام نشده باشد.
  • هزینه‌های ارسال هزینه ارسال کالاهایی که به درخواست واحد امور مشتریان از مشتری دریافت می‌گردد به عهده مجموعه و کالاهایی که به درخواست مشتری (جهت انجام تعمیرات خارج از گارانتی) به کارخانه ارسال می‌شوند به عهده مشتری می‌باشد.
  • هزینه خدمات تعمیر: در صورتی که نقص پیش آمده واحد تولید برند بازلی باشد از مشتری بابت تعمیرات هزینه‌ای دریافت نمی‌شود ولی در صورتی که تعمیر درخواستی شامل گارانتی کالا نباشد پرداخت هزینه به عهده مشتری است.
  • مدت زمان تعمیر: زمان تقریبی تعمیر پس از هماهنگی با کارخانه به صورت پیامکی و تماس تلفنی به مشتری اطلاع داده می‌شود.
  • تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه: سیاست بازگشت یا تعویض کالاهای خریداری شده در دوران تخفیف‌های ویژه یا رویدادهای خاص به این حالت خواهد بود که تعویض صرفاً در بازه زمانی تخفیف امکان‌پذیر خواهد بود و مرجوع کالا صرفاً در صورت وجود نقص فنی.
  • مدت زمان پاسخگویی: زمان در نظر گرفته شده نهایتاً تا ۴۸ ساعت کاری خواهد بود.

قوانین و ضوابط امور مشتریان

امتیازات کسب شده توسط اعضای باشگاه برای هر فرد ، قابل انتقال به سایر افراد نمی‌باشد.

امتیازات اختصاص شده به باشگاه مشتریان در باشگاه مشتریان بازلی هیچ ارزش نقدی و ریالی نداشته و اعضای باشگاه نمی‌توانند مطالبه و ادعای قانونی برای دریافت وجه در ازای امتیاز خود داشته باشند .

پس از عضویت مشترکین در باشگاه اطلاع رسانی‌های دوره‌ای به ایشان در خصوص سرویس‌ها جوایز کمپین‌ها و کدهای تخفیف از طریق سرشماره باشگاه (۹۰۰۰۵۷۸۱) صورت می‌پذیرد.

امتیازات کسب شده توسط مشتری در هر سال تا پایان همان سال قابل استفاده است و پس از آن منقضی می‌شود. (به عنوان مثال تمامی امتیازات کسب شده در سال ۱۴۰۳ تا پایان سال ۱۴۰۳ منقضی می‌گردد.)

باشگاه مشتریان بازلی معتقد به حفاظت از حریم خصوصی اعضای خود است.

در زمان off های هماهنگ توجه به نکات ذیل الزامی است :

– در بازه زمانی تخفیف ها باشگاه غیرفعال خواهد شد.

-استفاده همزمان از تخفیف و اعتبار برای مشتری وجود ندارد.

-انتقال اعتبار و یا طلب به غیر امکان پذیر نمیباشد. ( تحت هیچ شرایط و دستور هر شخصی)