بازلی، انتخاب بهرام رادان

برند بازلی مفتخر بود که در یکی از خاص‌ترین روز‌های زندگی بازیگر محبوب و سرشناس کشورمان جناب آقای بهرام رادان، تصویری به یاد ماندنی از استایل ایشان رقم بزند.

استایل در نظر‌گرفته‌شده برای این بازیگر محبوب در این روز مهم ، استایلی ساده، مینیمال و مناسب یک داماد خوش‌سلیقه و متشخص است. چرا که تمرکز برند بازلی بر خلق استایلی‌ست که ماندگار و همیشگی باشد و تاریخ انقضا نداشته باشد.

کت‌و‌شلوار در نظر‌گرفته شده توسط تیم طراحی استایل بازلی برای این بازیگر خوش‌پوش از مجموعه‌ی دامادی شخصی دوزی شده برند بازلی می‌باشد. که به زودی لاین شخصی دوزی بازلی در شعب تهران استارت می خورد.

در دنیای مد و استایل این نوع کت‌و‌شلوارها «تاکسیدو» نامیده می‌شود.

کت‌و‌شلوارهای تاکسیدو، با قدمتی برگرفته از لباس‌های اصیل اروپایی، شکلی خاص و رسمی به استایل شما می‌بخشد .

این کت‌و‌شلوار از جنس نیمه‌پشم می‌باشد که بسیار انعطاف‌پذیر است و به خوبی روی فرم بدن می‌نشیند. هم‌چنین پارچه‌ی این کت‌و‌شلوار ظاهری براق دارد و بدل کرده است.

وجه تمایز کت‌و‌شلوار‌های تاکسیدو با سایر کت‌و‌شلوار‌ها، جزئیات چشم‌نواز و منحصر‌به‌فرد آن است از آنجایی که وجود جزئیات در استایل، آن را تحسین برانگیز می‌کند، بازلی هم در طراحی این استایل از این امر مهم غافل نشده است.

این ظرافت و جزئی‌نگری در قسمت یقه کت که از جنس ساتن می‌باشد، دکمه‌های خاص به رنگ مشکی و هم‌چنین یقه‌ی فراگ پیراهن که کاملا متناسب با استفاده از پاپیون می‌باشد، کاملا مشهود است.

این نوع کت، با داشتن یقه‌ پیک کلاسیک و برشی شیک جلوه‌‌ای مرتب و رسمی به استایل شما می‌بخشد.

ترکیب این کت‌و‌شلوار و پاپیون با طراحی خاص، از جمله مولفه‌های برجسته‌ی آن است که جلوه‌ی این استایل را دو‌چندان کرده است.

تیم‌طراحان برند بازلی از میان مدل‌های متنوع کالکشن کفش‌های دامادی خود، کفش مانک استرپ براش آف را برای این استایل در‌نظر گرفت که به رنگ مشکی می‌باشد کفش های براش آف، ظاهری مابین چرم ورنی وشبرو دارند و نیمه براق هستند. از این‌رو کاملا مناسب یک استایل دامادی شیک و بی‌نقص است.

استایل مراسم ازدواج بهرام رادان، متعلق به برند بازلی به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که بیانگر شخصیت و اصالت این بازیگر محبوب باشد و تمامی‌ ویژگی‎‌هایی که لازمه ایجاد یک ست دامادی شیک هستند را داراست.