برند بازلی، فعالیت حرفهای خود را از سال 2014 در ایران و در عرصه پوشاک، آغاز نمود. همچنین با اتکا بر دانش تخصصی و همگام با تکنولوژی هزاره سوم صنعت پوشاک، گامهای اساسی در این صنعت برداشت. محصولات بازلی از اولین سال فعالیت تا به امروز، جلوهای از سه باور اصلی برند یعنی برازندگی، زیبایی و کیفیت است. بازلی از ابتدا در تلاش بود تا تعهدات خود نسبت به ایران و قوانین مدنی حاکم بر کشور، در سراسر فعالیت صنعتی خود نشان دهد. با هدفگذاریهای بلند مدت در زمینه اشتغالزایی، تبدیل به یک شرکت صنعتی و کسب و کاری خانوادگی شد.
بیوگرافی مؤسس بازلی
مسعود بیگدلی، مدیر و مؤسس این برند، با هدف ترویج خوشپوشی در ایران توانست طی فعالیت چندینساله برند خود را در صنعت پوشاک داخلی ثابت کند. آقای بیگدلی متولد 20 تیر 1369 در استان تهراناند. مؤسس بازلی از دوران کودکی به واسطه پدر، با صنعت تولید پوشاک آشنایی داشته است. از دوران کودکی تا به امروز، به ورزش علاقه زیادی داشتند. رشته ورزشی ژیمناستیک در دوران کودکی، والیبال و فوتبال در سنین نوجوانی و جوانی، از سرگرمیها و تفریحات ایشان بود. علاقه به فوتبال، زمینهساز ایجاد همکاریهایی بین بازلی با فوتبالیستها شد.
حوزه فعالیت بازلی
بازلی از همان ابتدا با هدف تهیه پوشاک آقایان فعالیت خود را آغاز کرد و توانست با کسب تجربه، از برندهای مطرح در ایران شود. این برند با تیم مجرب و متخصص خود در زمینه طراحی و تولید، با استفاده از متریال باکیفیت، محصولاتاش را در بازار عرضه میکند. طبق روال همیشگی، تیم ما سالانه دو کالکشن بهارهتابستانه و پاییززمستانه ارائه میدهد.